ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران از کارخانه با کیفیت 100%عالی

19 اسفند, 1400
۶ دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
Manufacture of kitchen equipment in Tehran

ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران

شرکت کارینو استیل یکی از بهترین شرکت های پیشرو در ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران می باشد.گروه صنعتی کارینو استیل جهت نصب تجهیزات آشپزخانه باکیفیت در تهران با تیمی مجرب خدمت می کند. همچنین ما تولید کننده تجهیزات رستوران در تهران در طرح های مختلف نیز می باشیم.جهت ساخت تجهیزات رستوران در تهران می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تجهیزات آشپزخانه در تهران

خدمات و فعالیت کارینو استیل در تجهیزات آشپزخانه

مجموعه کارینو استیل یکی از مراکز موفقی است که بهترین و کارآمدترین تجهیزات آشپزخانه در تهران را با ضمانت و برتری کامل تولید می کند.

مهمترین خدمات کارینو استیل ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران می باشد که عبارتند از :

  1. ساخت انواع اجاق گاز
  2. فر ساندویچی
  3. هود 
  4. سینک و آبچکان
  5. کابینت زمینی و دیواری
  6. سرخکن 
  7. تاپینگ سرد و گرم 
  8. یخچال و فریزر …

ارائه تمامی خدمات راه اندازی فست فود , کافی شاپ و رستوران از صفر تا صد از مهمترین اهداف کارینو استیل بوده است.

مجموعه ما دارای کادری مجرب و با سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه صنعتی می باشد.

ما  لوازم کافی شاپ و فست فود و رستوران ها را با بهترین برندهای موجود در بازار می سازیم.( ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی )

شماره تماس جهت ارتباط با ما:

مدیریت : 09125270135

دفتر فروش : 026/34710054

 

karinosteel Cooking Equipment تجهیزات آشپزخانه های صنعتی کارینو استیل

ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران

فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران

گروه صنعتی کارینو استیل  طراح و تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه در تهران  با سایز های سفارشی و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد .

اگر مایل به خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران هستید، با ما تماس بگیرید، کارینو استیل تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه با کیفیت در قیمت های مناسب می باشد، برای ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران یا فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران شما میتوانید با کارشناس فروش ما در ارتیاط باشید.

 

تمامی تجهیزات آشپزخانه ساخته شده در گروه صنعتی کارینو استیل بوسیله مجرب ترین کارشناسان نصب و راه اندازی می شود.کلیه تجهیزات آشپزخانه تولید شده در کارینو استیل اصل بوده و  دارای گارانتی معتبر و تضمین تامین قطعات پس از فروش می باشند.

تجهیزات آشپزخانه در تهران

تجهیزات آشپزخانه چیست و چه مزیت هایی دارد؟

تجهیزات آشپزخانه که از استنلس استیل ساخته می شوند در آشپزخانه ها , فست فود , هتل و رستوران ها کاربرد دارند.

تجهیزات آشپزخانه در آماده سازی و بهبود کیفیت غذا کمک میکنند و در روند پخت و تهیه غذا سرعت می بخشند.

این تجهیزات به راحتی تمیز میشوند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

گروه صنعتی کارینو استیل سازنده تجهیزات اشپرخانه صنعتی در تهران یکی از مراکز معتبر در کشور است که گامی موفق و موثر در این صنعت برداشته است.

با توجه به اینکه تجهیزات اشپز خانه کالای سرمایه ای محسوب می شود و در کیفیت غذا تاثیر مستقیم دارد، پس باید با بهترین کیفیت و طرح تولید شوند. این شرکت نیز با رعایت تمام موارد فنی و ایمنی در ساخت تجهیزات آشپزخانه صنعتی هم اکنون جزو بهترین تولید کنندگان محسوب می شود.

 

قیمت تجهیزات آشپزخانه در تهران

قیمت تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تهران

کارینو استیل هم اکنون در راستای تامین نیاز در زمینه تجهیزات آشپزخانه بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.بنابراین قیمت مناسب با بالاترین کیفیت را از ما بخواهید.

قیمت تجهیزات آشپزخانه در تهران بر اساس نوع تجهیزات و اندازه آن مشخص می شود.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه باکیفیت در تهران با کارینو استیل در تماس باشید.

برای دریافت قیمت تجهیزات آشپزخانه در تهران، دریافت نمونه کارهای تجهیزات آشپزخانه در تهران، مشاوره و خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

مدیریت : 09125270135

دفتر فروش : 026/34710054

 

سرخ کن صنعتی-سفارش ساخت سرخکن-سفارش ساخت تجهیزات – تهران

شرکت تولیدی کارینو استیل با بیش از سی سال سابقه درخشانی که در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کافی شاپ،رستوران و هتل داشته است با پشتیبانی شما هموطنان عزیز اقدام به ساخت دستگاه های صنعتی با کیفیت عالی نموده است. سرخکن استیل ایران زمین در دو ظرفیت تک لگن و دو لگن ساخته شده است جنس بدنه دستگاه استیل استن 304 بوده و دردونوع کابینتی و رومیزی می باشد که براساس سفارش و
نیاز شما ساخته میشود. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تلفن:
09125270135

خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران

نکات مهم برای خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران

تجهیزات آشپزخانه در تهران باید با کیفیت بالایی تولید شوند تا بتوان از آنها در مدت زمان زیاد و در حجم مصرف بالایی استفاده کرد.برای خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران به کیفیت و اصل بودن کالای ما توجه کنید.

ما با تکیه بر تجربه و توانایی های موجود اقدام به طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود و کافی شاپ نموده است .یکی از مهمترین نکات برای خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران اندازه گیری فضای موردنظر جهت نصب تجهیزات است.
نکته بعدی اینکه بعد از نصب و راه اندازی تجهیزات آشپزخانه از ضمانت نامه آن مطلع شوید.امروزه دغدغه بسیاری از کسب و کارها خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران در کیفیت مطلوب با ضمانت و قیمت مناسب است.
برای خرید تجهیزات آشپزخانه در تهران باید یکسری نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید تجهیزات بسیار مناسب و کاربردی برای آشپزخانه صنعتی خود خریداری کنید.
تولید محصول با کیفیت و قابل رقابت با محصولات روز دنیا ، نظارت و کنترل کیفیت ، استفاده از برندهای معتبر به منظور ساخت محصول باکیفیت عالی و نیز خدمات پس از فروش از جمله مواردی است که ما بر آن پایبندیم

تولیدی تجهیزات آشپزخانه در تهران

گروه صنعتی کارینو استیل،با چندین سال تجربه درخشان در زمینه تولیدی تجهیزات آشپزخانه در تهران  و ماشین آلات آشپزخانه های صنعتی در حال فعالیت است .

این مجموعه صنعتی به پشتوانه ی تکنولوژی روز و بهره مندی از علم, همواره تلاش نموده تا بهترین خدمات در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه را ارائه نماید. موارد زیر بخشی از محصولات تولید شده توسط شرکت کارینو استیل می باشد.

1. آماده سازی پخت

  •  ماشین آلات
  •  میزها
  • سینک ها ی ظرفشویی
  • قفسه و کابینت ها

2. دستگاه های پخت:

  • سری پخت غذای بین المللی
  • گریل ذغالی
  •  غذای ایرانی

3. فرها

  •  فرهای صنعتی طبقه ای
  • فرهای پیتزا
  • گرمخانه و دمکن ها

4. پخش غذا

سلف سرویس ها

5. یخچال ها

  • یخچال ها
  • فریزرها
  • یخ ساز

6. هود ها

هودهای ساخته شده در کارینو استیل بصورت ثابت و متحرک بوده و همواره با فیلتراسیون از (ورق گالوانیزه ،ورق استیل )ساخته میشوند.

  •  مرکزی
  • دیواری

نتیجه گیری:

شرکت صنعتی کارینو استیل تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در راستای ارائه مشاوره فنی  نسبت به طراحی ، ساخت ، اجرا و آموزش نهایی کلیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی،رستوران و فست فود متناسب با حجم و تنوع غذایی مورد نیاز و مطابق تکنولوژی وفناوری روز دنیا در ایران اقدام مینماید.

ما دارای تجهیزات آشپزخانه kitchen appliancesبا کیفیت و با طول عمر بالا هستیم.گروه صنعتی ما علاوه بر ساخت و ارائه کیفیت بالا, داشتن زیبایی تجهیزات نیز از اهداف اصلی کارینو استیل می باشد.

مجموعه کارینو استیل یکی از مراکز موفقی است که بهترین و کارآمدترین تجهیزات آشپزخانه را با ضمانت و برتری کامل تولید می کند.
ما جهت ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران به صورت آنلاین هم سفارش می پذیریم.

ما آماده خدمات رسانی به مشتریان خود برای برنامه ریزی جهت نصب دقیق تجهیزات آشپزخانه هستیم.

 

ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران

تجهیزات آشپزخانه در تهران

راه اندازی رستوران در تهران یک دغدغه بزرگ برای کسانی است که میخواهند دریک مکانی تجهیزات رستوران تهیه و راه اندازی نمایند.

ما به شما می‌گوییم برای رسیدن به رستوران آماده سرویس دهی تنها سه قدم فاصله دارید:

  1. مشاوره 
  2. طراحی 
  3. اجرا
    تمامی این سه مرحله را گروه صنعتی کارینو استیل برای شما انجام میدهد، حتی مراحل نصب و آموزش مصرف و نگهداری را به شما آموزسش می دهد.

مرکز فروش تجهیزات رستوران از کجا باید تجهیزات رستورانی تهیه کنیم؟ ارزانترین قیمت تجهیزات رستورانی چقدر است؟
لیست تجهیزات رستوران چیست؟ تجهیزات رستوران ارزان از کجا بخریم؟ تمامی این سوالات جزو ابتدایی ترین سوالاتی می باشد که برای تمامی افرادی که می خواهند یک رستوران افتتاح کنند پیش می آید. رستوران داری در عین اینکه بسیار پردرآمد می باشد شغل بسیار پر مسئولیتی و پایخگویی است.
این شغل به ارتباط با مردم مربوط می باشد و تعداد کمی وجود دارد که می توانند این حرفه پر مسئوایت را بر عهده بگیرند.

 

ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران

ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران

بهترین مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران

در صورتی که یک مکان برای راه اندازی رستوران دارید و می خواهید اقدام به راه اندازی رستوران کنید در ابتدا باید بهترین مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران را بشناسید و سپس شروع به خرید کنید.

شما عزیزان می توانید تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی را در کارینو استیل با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

اهمیت تجهیزات رستوران در تهران

علاوه بر فضای رستوران در تهران، آنچه که به طور مستقیم با مردم در ارتباط است، تجهیزات رستوران می باشد. این تجهیزات می توانند کیفیت رستوران را بالا ببرند.

بدیهی است کیفیت تجهیزات رستوران در تهران نیز تعیین کننده موفقیت رستوران برای انجام امور می باشد.

برای خرید تجهیزات رستوران نیازمند هزینه بالا می باشید. اما خرید بی رویه می تواند شما را از داشتن تجهیزات لازم محروم کند و در عین حال دارای انبوهی از تجهیزات غیر ضروری باشید.

بنابراین پیش از شروع به خرید می بایست با یک مشاور راه اندازی رستوران مشورت کنید تا اطلاعات کافی در مورد لیست تجهیزات رستوران را کسب کنید.

 

فروش تجهیزات رستوران در تهران

اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران کدامند؟

راه اندازی رستوران و خرید از مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران یک گام بزرگ برای رسیدن به موفقیت می باشد.

همیشه قدم ها می بایست حساب شده و منطقی برداشت شود تا از ضررهای مالی جلوگیری شود.

 

مهمترین تجهیزات رستوران در تهران

اما اصلی ترین و مهمترین تجهیزات رستوران در تهران شامل موارد زیر می باشد که می توانید از مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران آن ها را خریداری کنید.

  • تجهیزات پخت غذا رستوران
  • تجهیزات سرو غذای رستوران
  • تجهیزات سرمایشی رستوران
  • تجهیزات آماده سازی رستوران
  • تجهیزات انبار رستوران
  • خط سلف سرویس در رستوران
  • تجهیزات نظافتی رستوران
  • تجهیزات جانبی رستوران
    تمامی مواردی که بیان شد می بایست دارای تجهیزات جداگانه ای باشد و نمی توان تجهیزات آن ها را با هم یکی کرد. علاوه بر این طراحی آشپزخانه صنعتی باید به گونه ای باشد تمامی این بخش ها به صورت مجزا باشند. موارد گفته شده تقریبا تمامی لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را در بر می گیرد که در ادامه به طور مختصر برخی از آن ها را معرفی میکنیم.

 

ساخت تجهیزات آشپزخانه در تهران

تجهیزات پخت غذای رستوران در تهران

مهم ترین بخش در رستوران، پخت می باشد. برخی از این تجهیزات عبارتند از: اجاق گاز رومیزی صنعتی، اجاق گاز صنعتی گرمکن دار، اجاق گاز پلوپز زمینی، دم کن برنج، پاتیل خیساندن برنج، دستگاه سرخ کن سیب زمینی، کباب پز، تابه گردان، کباب پز تابشی صنعتی، گریل و گریدل و … . جهت خرید هریک از این تجهیزات می توانید به مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران مراجعه فرمایید.

توجه داشته باشید تجهیزات پخت رستوران در تهران بسیار گسترده می باشد و برای اینکه بتوانید بهترین گزینه با برند مناسب را خریداری کنید بهتر است پیش از خرید مشورت های لازم را با مشاورین مجموعه کارینو استیل داشته باشید.

شما عزیزان می توانید تمامی تجهیزات مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این شرکت تهیه کنید.

 

تجهیزات آماده سازی رستوران در تهران

برخی از لوازمی که توسط مشتری دیده نمی شوند جزو تجهیزات آماده سازی رستوران در تهران می باشند. این تجهیزات نیز کیفیت کاری رستوران را تحت تاثیر قرار می دهند. از این تجهیزات برای آماده سازی مواد اولیه جهت پخت استفاده می شود.

برخی از تجهیزات آماده سازی میز کار برای خمیر و وردنه، میز مخصوص برای کباب کشی، میز دورچین، دستگاه خمیرگیر و میکسر، اسلایسر صنعتی، میز سالاد بار، میز کار استیل، اره استخوان بر، چرخ گوشت صنعتی بزرگ و … می باشد.

تجهیزات سرمایشی رستوران در تهران

وجود گرمخانه و سردخانه برای رستوران بسیار ضروری می باشد چرا حجم زیادی از غذا تولید می شود و برخی از این تجهیزات می بایست در یخچال نگهداری شوند. فریزر، یخچال صنعتی، گرمخانه غذا و گرمخانه ویترین دار شیشه ای برخی از تجهیزات رستوران هستند که حتما باید در هر رستورانی وجود داشته باشند. بدون این تجهیزات نمی توان خدمت رسانی مطلوبی انجام داد. برای خرید تجهیزات سرمایشی رستوران می توانید به بزرگترین مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران مراجعه کنید.

 

تجهیزات نظافتی و شستشو رستوران در تهران

وان شستشوی استیل، کابینت دیواری، کابینت آب‌چکان، سینک ظرفشویی صنعتی، ترولی آب چکان، ماشین ظرفشویی صنعتی و … جزو تجهیزات شستشو صنعتی در رستوران می باشد. تمامی لوازمی که توسط مشتری استفاده می شود باید به طور کامل آن را بشویید و مجددا خشک کنید. نظافت رستوران نیز جزو یکی از مهم ترین قسمت ها می باشد که بسیار مورد توجه مشتری است.

 

کارینو استیل مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران

 برای خرید تجهیزات اولیه راه اندازی رستوران, در ابتدا مشخص کنید که رستوران شما چه کاربری دارد. برخی از رستوران ها به صورت ترکیبی کافه رستوران می باشند و به همین دلیل می بایست تجهیزات کافه نیز تهیه شود.

اما برخی تنها فضای رستورانی و خانوادگی دارند که قبل از خرید می بایست لیست منو خود را تعیین فرمایید تا بدانید چه تجهیزاتی نیاز دارید.

توجه داشته باشید برای خرید می توانید به بهترین مرکز فروش تجهیزات رستوران در تهران یعنی کارینواستیل مراجعه کنید و آن ها را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید

 

کلام آخر

کارینو استیل با 20سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی ساخت و تجهیز آشپزخانه های صنعتی و همچنین تجهیز بیش از 120 پروژه مختلف خصوصی و دولتی کیترینگ های بزرگ فعالیت می نماید.

ما با دیدگاه جدیدی در امر مشاوره به مشتریان این صنعت پا به عرصه نهادیم تا بتوانیم قدم کوچکی در توسعه اقتصادی این صنعت برداریم.
به امید دیدار شما در مراتب بالاتر در رستوران.

 

 

تجهیزات کافی شاپ در تهران
تجهیزات کترینگ در تهران
تجهیزات فست فود در تهران
تجهیزات کافه در تهران
تجهیزات رستوران در تهران
تجهیزات سرو غذا در تهران
تجهیزات خط سلف سرویس در تهران

تعمیر یخساز صنعتی در تهران
لوازم تاسیس آشپزخانه صنعتی در تهران
مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه در تهران
مرکز فروش لوازم فست فود در تهران
 راه اندازی کافی شاپ در تهران