منو

تجهیزات پخت و پز

Cooking equipment

تجهیزات پخت و پز

همانطور که می دانید تجهیزات پخت و پز مربوط به آشپزخانه صنعتی می شود و در صنعت پخت غذا مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از مواقع این تجهیزات به صورت گازی و گاهی برقی تولید می شوند. برای دستیابی به غذای با کیفیت و مطلوب در آشپزخانه صنعتی، نیازمند تجهیزات آشپزخانه خوب و با کیفیت هستیم به همین جهت با استفاده از تجهیزات پخت و پز مانند انوع گریل مثل گریل ۶۰ سانتی، انواع اجاق گازها، فر بخار پز و … می توانید به نتیجه دلخواه دست یابید. همچنین مجموعه کارینو استیل که یکی از کارخانه تولید لوازم فست فود می باشد، انواع تجهیزات دیگر که در رستوران و پخت غذا در فست و فود مورد استفاده قرار می گیرند را تولید می کند.

انواع تجهیزات پخت غذا در آشپزخانه صنعتی

باید به این نکته اشاره کنیم که  تجهیزات پخت غذا مانند اجاق گاز، کباب پز ، سرخ کن ، گریل‌ها و … مواد اولیه انواع غذاها را پخته و آماده می کند. البته با توجه به نوع غذا، دستگاه مورد نیاز خود را تهیه می کنیم. به عنوان مثال دستگاه های پخت غذای سنتی در قیاس با غذاهای فست فودی بسیار متفاوت و پیچیده تر هستند. به طور کلی برای راه اندازی یک رستوران نیاز به تجهیزات صنعتی در آشپزخانه مانند اجاق گاز صنعتی، سرخ کن، کباب پز، دیزی پز، گریل کباب پز و … داریم. 

اجاق لاوستون

تجهیزات پخت رستوران و فست فود

همانطور که گفته شد تجهیزات پخت و پز از اصلی ترین عوامل طبخ به شمار می روند. دقت داشته باشید که تجهیزات پخت رستوران با تجهیزات فست فود تفاوت دارند. همچنین سعی کنید در آشپزخانه خود از انواع تجهیزات صنعتی دست دوم مانند گاز فست فود دست دوم، گریل ذغالی دست دوم و …. استفاده نکنید چراکه ممکن است پس از مدتی کارایی لازم را برای شما به ارمغان نیاورند. برای آگاهی از قیمت لوازم رستوران فست فود مانند قیمت گریل ذغالی apw، گریل ذغالی رو میزی، کباب پز گازی و برقی و …. می توانید با مشاورین مجموعه کارینو استیل در ارتباط باشید. 

نکات مهم در خرید تجهیزات پخت غذا

زمانی که قصد راه اندازی آشپزخانه صنعتی در صنف خود را دارید باید به نکاتی اعم از زمین و محل مناسب آن دقت لازم را داشته باشید.در مرحله بعدی باید نسبت به خرید تجهیزات پخت غذا اقدامات لازم را انجام دهید که این مورد بر اساس استاندارد های قابل توجهی صورت می گیرد. قیمت لوازم و تجهیزات پخت و پز از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری منو رستوران شما به شمار می رود.

انواع فر

جدیدترین موبایل های خارجی

اجاق کار صنعتی

بهترین قیمت های هدفون ایران

فیلتر بر اساس شهر محصول
تجهیزات آشپزخانه های صنعتی کارینو استیل
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
تجهیزات آشپزخانه های صنعتی کارینو استیل